WEBTEKSTEN DIE LEADS AANLEVEREN, TERWIJL JIJ OP DE BANK EEN NETFLIX FILM KIJKT.
Je bent briljant in wat je doet. Klanten roemen je om je kennis, je inzicht, je vermogen om complexe zaken begrijpelijk te maken. Maar schrijven? Dat is een vak apart.
Je worstelt met de juiste toon. Met de opbouw van je teksten. Met het vermijden van jargon. Met het vinden van de woorden die jouw kennis vertalen naar de belevingswereld van je klant.
Je wilt teksten die super duidelijk maken wat je betekent voor je doelgroep, zonder hoogdravend te klinken. Teksten die inspireren, tot aandenken zetten en overhalen om te kopen. Die jouw persoonlijkheid laten doorschemeren én professioneel overkomen. Maar het lukt maar niet om daar te komen.
Kortom: je bent een expert in jouw vakgebied, geen professionele copywriter. En dat is prima! Chirurgen blinken ook niet uit in webdesign.

Hoe lang ben je al aan het aanmodderen?
Inmiddels weet je zelf ook: tekstschrijven kost tijd. Véél tijd. Zelfs als je AI gebruikt om je te helpen. Je bent alsnog continu aan het schaven, piekeren en aan het staren naar een leeg document.
En die tijd heb je eigenlijk helemaal niet, want je agenda puilt al uit van klantgesprekken, projecten, administratie en misschien zelfs een privéleven.
En zelfs als je die tijd zou hebben, ben je er eigenlijk wel zo goed in? Weet je écht hoe je:
- Jouw expertise vertaalt naar de belevingswereld van je doelgroep?
- Complexe kennis omzet in hapklare content die blijft hangen?
- Copy schrijft die niet alleen informeert maar ook activeert?
- De woorden vindt die passen bij jouw tone of voice?
- De juiste balans vindt tussen autoriteit tonen en toegankelijk blijven?
Je hebt het al vaak geprobeerd, maar het gouden ei nog niet gevonden.
Is het eigenlijk wel zo belangrijk?
In het kort: ja
In iets minder kort: ook ja. Sterke copy is het verschil tussen onzichtbaar aanmodderen of doorbreken in de jungle die ondernemen heet.
Hoe veel aandacht je ook weet te trekken via je socials, op je verkooppagina moet het gebeuren. Dat is waar de knaken verdiend worden.
Met amper 8 seconden om je bezoeker te grijpen moet je snel de aandacht trekken. En dat is wat goede teksten doen. Ze zorgen voor dat “oh-my-god-dit-is-PRECIES-wat-ik-zoek” gevoel.
Daarnaast werken jouw teksten door als een onvermoeibare verkoper die nooit slaap, koffie of vakantiedagen nodig heeft.
Maar hoe krijg je dat nu voor elkaar?
De bevrijdende oplossing is dichterbij dan je denkt
Want met mij aan je zijde duiken wij samen in de belevingswereld van jouw klanten. Jij hebt de expertise, de visie. Ik de kennis over strategische teksten en marketingpsychologie.
Dit is dus geen oppervlakkig werk, maar strategische copy die inspireert, overtuigt & verkoopt.

Wat krijg je ervoor terug?

Meer conversie
Goede teksten kunnen zomaar het verschil zijn tussen een conversie van 1% of 2%. Dat is 2x zoveel omzet.

Diepgaande analyse
Van jouw doelgroep, jouw persoonlijkheid en je onderscheidende visie. We leggen eerst de blauwdruk van jouw tekst.

Langetermijn oplossing
Geen quick wins, maar een oplossing die jarenlang meegaat.

Meer passende klanten
Jouw klanten hoeven niet meer te navigeren door het doolhof op je website. Ze weten snel genoeg of ze een match zijn.

Minder twijfels
Omdat jij nu precies uitstraalt wat bij jou past hoef je niet meer te twijfelen aan jezelf.

1 duidelijke boodschap
We zoomen in op 1 duidelijke boodschap. Geen losse flodders en “doe maar wat” teksten.

Hoe we dat gaan doen?
1. De koersbepaling
We duiken in jouw expertise, je doelgroep en je doelstellingen. Ik leer jouw unieke visie kennen en ontdek wat jouw teksten nodig hebben om de juiste snaar te raken.
2. De deep dive
We gaan niet alleen maar gissen naar de juiste woorden. We gaan ze letterlijk ophalen bij de doelgroep. Ik interview jouw (ideale) klant, doe marktonderzoek en we zoeken naar cijfers die jouw visie versterken.
3. De blauwdruk
De basis van jouw strategie. Wat voor tone of voice houden we aan? Welke problemen moeten we als eerste tackelen? Welke bezwaren heeft jouw potentiële klant? En wat maakt jouw aanpak anders dan alle anderen?
4. Creatief proces
Hebben we genoeg input? Mooi! Pas dan kunnen we aan de slag met het schrijven van teksten. Ik vertaal jouw persoonlijke blauwdruk naar passende woorden waarmee we de harten van de lezer raken.
5. Feedback & finetuning
Je krijgt de conceptteksten ter review. Zijn er aanpassingen nodig? Geen probleem! Ik verfijn de teksten in maximaal 2 feedback rondes.
6. Implementatie & resultaat
Ik help je met het live zetten van de teksten zodat je eindelijk de impact kunt maken waar je al zo lang naar verlangt.
Dit is niet voor iedereen, maar misschien wel voor jou?
Ik kan maar beter eerlijk zijn. Dit is niet voor iedereen. Voor wie dit wel is:
Dit past 100% bij jou als:
✨ Je een duidelijke missie hebt waarmee jij wilt opvallen
✨ Je ’s nachts wakker ligt van briljante ideeën, maar ze overdag niet uit je toetsenbord krijgt gerammeld.
✨ Je WEET dat je een gamechangende aanpak hebt, maar je doelgroep nog steeds kijkt alsof je Chinees spreekt.
✨ Je webteksten al drie keer hebt herschreven en nog steeds denkt: “Mwah, dit ben ik niet…”
✨ Je buikpijn krijgt van het idee dat je zelf WEER content moet schrijven terwijl je liever doet waar je goed in bent.
Dit is niets voor jou als:
🙅♀️ Je vooral een fancy website wilt zonder dat je echt weet waar je naartoe wilt met je bedrijf.
🙅♀️ Je hoopt dat een stukje tekst je gebrek aan strategie of visie kan verbloemen.
🙅♀️ Je vooral wilt klinken als iedereen in je branche. Veilig in de middenmoot.
🙅♀️ Je allergisch bent voor een persoonlijke tone-of-voice en alleen in stijve, formele corporatetaal wilt communiceren.
🙅♀️ Je bang bent om specifiek te zijn in je boodschap en doelgroep (ook al weet je dat het werkt).
Kan me voorstellen dat je nog vragen hebt:
Cuánto cuesta?
Oftewel, wat kost het? Ligt aan jouw persoonlijke voorkeur:
One-pager
€ 1250Perfect voor een website met 1 pagina of het verbeteren van een salespage
Basis site
€ 2450Perfect voor ondernemers met 1 product of dienst
Complete site
€ 3250Perfect voor ondernemers die het nu écht goed willen aanpakken
Gratis sparren? Plan je call
Wil je nou voor eens en voor altijd weten hoe je de teksten op jouw website wél laat converteren? Tijdens een gratis inspiratiecall duik ik alvast jouw website in, geef je praktische tips en we nemen de mogelijkheden door om jouw teksten zo sterk te maken dat ze leads aanleveren terwijl jij op de bank een netflix-film kijkt.
Geen verplichtingen, geen verkooppraatjes, gewoon een open gesprek over hoe jouw teksten wel gaan werken.