De basis van jouw merk
Je weet dat je alleen kunt groeien door heldere keuzes te maken over je merk. Maar welke kant moet je op?
Sta je op een kruispunt, maar weet je niet welke weg je in moet slaan? En heb je net dat duwtje in de juiste richting nodig? Dan is de Routekaart wat bij jou past! In 3 uur tijd nemen we de basis van jouw merk onder de loep, zodat jij precies weet hoe je bij jouw ideale eindpunt komt.
De fundering van jouw merk
Een huis bouwen begint niet bij het dak en zo werkt het ook voor jouw merk. Een stevige fundering is belangrijk, dat is namelijk waar alles op leunt. De basis van je merk geeft je duidelijkheid en meer focus. Zo wordt het maken van keuzes een stuk makkelijker.
Herkenbaar?
- Je bent all over the place en kan wel meer focus gebruiken
- Je krijgt wel eens de vraag wat je nu precies doet
- Je hebt wel klanten, maar je krijgt er niet altijd energie van
- De dingen die je doet, passen niet altijd 100% bij jou
- Je zou eigenlijk meer rust in je onderneming willen
De Routekaart
De Routekaart is speciaal voor ondernemers die in korte tijd meer duidelijkheid willen. We gaan aan de slag met de basis van jouw merk, maar de uitwerking doe je zelf. Ik geef jou de richting, jij loopt het pad.
Hoe het werkt
#01 De vragenlijst
Ik wil alles van je weten. Wat je allemaal doet, hoe je werkt aan je bedrijf en wat voor lunch je hebt gegeten. Oké dat laatste niet. Als ik precies weet waar jij staat met jouw merk en wat je al gedaan hebt, kan ik op de juiste punten sturen. Daarom is het belangrijk om precies te weten wat jouw beginpunt is.
#02 De strategiesessie
Samen plannen we een datum waarop we jouw merk onder de loep gaan nemen. Tijdens een sessie van 3 uur kijken we naar jouw beginpunt en zetten een stip op de horizon. Vervolgens bepalen we wat er nodig is om van A naar B te komen.
#03 Het werkboek
Nadat we samen tot de fundering van jouw merk zijn gekomen ben je nog niet klaar. In 3 uur tijd zet je namelijk geen volledig merk neer. Daarom krijg je een werkboek mee naar huis, zodat je thuis verder aan de slag kunt met het bouwen van je merk.
#04 De comeback
Na 3 weken bel ik je nog eens op. Niets zo vervelend namelijk als een inspirerende middag die dood slaat als je er zelf mee aan de slag moet. Om die stok achter de deur te hebben bellen we na 3 weken voor een update. Kun je ook mooi die laatste vragen nog even stellen!
Na deze middag heb jij:
- Een stevige basis staan voor jouw merk waar je verder op kunt bouwen
- Inzicht in jouw identiteit, jouw ideale klant en je onderscheidend vermogen
- Een goede WHY, missie en visie geformuleerd
- Meer duidelijkheid over de taken die wel bij je passen en welke niet
- Kennis over de manier waarop jij jouw ideale klant kan bereiken
- Duidelijke kernwaarden geformuleerd voor jouw onderneming

Dit zeiden andere avonturiers
Zo happy met de branding sessie van Sylvia! Heerlijk hoe zij er in een korte tijd voor zorgt dat zaken duidelijk worden én hoe dit allemaal mooi in elkaar past en op elkaar aansluit. Het klopt nu echt! De heldere structuur die zij heeft gecreëerd heeft ervoor gezorgd dat ik viel dieper voel waar ik voor sta en hoe ik mijn klant het beste kan helpen. De inspiratie dit te doen stroomt nu volop.

Onlangs heb ik met Sylvia een uitgebreide strategiesessie gehad waarin we hebben gekeken waar ik nu sta met mijn bedrijf, waar ik naartoe wil en hoe ik daar (online) ga komen. De strategiedag heb ik als erg waardevol beschouwd. Sylvia beschikt over het talent om snel tot de kern van een pijnpunt te komen en helpt vervolgens dmv concrete stappen en doelen om het op te lossen. Daarnaast heeft ze een prettige en vriendelijke persoonlijkheid, wat werken met haar erg leuk maakt!

De Branding workshop van Sylvia zet je op een dieper niveau aan het denken over wie je bent, waarom je doet wat je doet en waar je voor staat. Je leert hoe ver branding eigenlijk reikt en wordt uitgedaagd om goed na te denken over je eigen merk. Een hele fijne, praktische manier om je eigen branding kritisch onder de loep te nemen en erachter te komen hoe anderen jou en je merk eigenlijk zien.

De branding workshop van Sylvia is heel interessant. Er zitten zowel bepaalde modellen in die veel waarde geven als praktische oefeningen die je echt even terug naar de kern laten gaan van je bedrijf. De uitkomsten van de oefeningen dragen bij aan de hele basis van je bedrijf. Door deze inzichten maak je gemakkelijker besluiten. Besluiten zoals welke toon voer ik op mijn website, hoe positioneer ik mezelf op Linked In, welke topics gebruik ik in mijn contentmarketing, etc. Naast het inhoudelijke deel, is Sylvia gewoon een fijn persoon om naar te luisteren en mee samen te werken.

Investering
Routekaart Naar Je Merk
Ben jij er klaar voor?-
Intakegesprek
-
1x strategiesessie van 3 uur (online of in Breda)
-
Werkboek met alle opdrachten als guideline
-
Extra call van 30 minuten na 3 weken